تاریخ و ساعت بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | تقابل پوچ با یاران سابق نکونام: از رفتن خطیر همه تیم خوشحال شدند بازگشت بنزما به رئال مادرید نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رفت بوروسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن| امباپه در حسرت فینال؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه‌کاره استقلال به‌دنبال مربی خارجی سهمیه خارجی پرسپولیس کاهش پیدا کرد نتیجه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| تساوی دل‌سردکننده ویدئو خلاصه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر فوتبال(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترکیب پرسپولیس برای بازی با سپاهان اعلام شد | بیرانوند در ترکیب اصلی پخش زنده بازی دورتموند و پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین فن دایک در رادار بایرن مونیخ ستاره سابق پرسپولیس مربی تیم ملی شد اوبلاک در لیست فروش اتلتیکومادرید پخش زنده بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر + تماشای آنلاین اعلام ترکیب استقلال مقابل تراکتور پخش زنده بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

حاشیه‌سازی دوباره خیبر خرم‌آباد در لیگ یک| دلیل سکوت علی کریمی چیست؟

  • کد خبر: ۶۶۶۱۲
  • ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۹
  • ۳
حاشیه‌سازی دوباره خیبر خرم‌آباد در لیگ یک| دلیل سکوت علی کریمی چیست؟
در حالی که هفته قبل مازیار زارع در کنفرانس خبری پس از دیدار تیم ملوان مقابل خیبر خرم‌آباد، دست به افشاگری زد و محروم شد، حالا مدیرعامل قشقایی نیز ادعاهایی را مطرح کرده‌است.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، هنوز چند هفته هم از انتقادات تند مازیار زارع، سرمربی ملوان بندرانزلی از اتفاقات دیدار تیمش با خیبر خرم‌آباد نمی گذرد. پیشکسوت سابق پرسپولیس و ملوان به خاطر آن صحبت‌ها محروم شد، اما حالا دوباره با گذشت چند روز شاهد انتقادی دیگر از روابط و پشت پرده‌های خیبر خرم‌آباد با فدراسیون نشینان هستیم.

این بار مدیرعامل قشقایی شیراز در مصاحبه‌ای اعلام کرده: اگر صحبت کنم محرومم می‌کنند، اما بگذارید این کار را انجام بدهند. ما با تیم خیبر خرم‌آباد بازی نداشتیم بلکه با کل سیستم فوتبال بازی داشتیم.

مدیرعامل باشگاه قشقایی با اشاره به مسائل داوری این دیدار عنوان کرد: اتفاقات داوری در این بازی رخ داد شاید بعداً کارشناسان داوری بیایند دو سه صحنه را بررسی کنند و تمام شود و برود، اما ما که ۹۰ دقیق آنجا بودیم دیدیم چه اتفاقاتی افتاد. فوتبال بسیار ناپاکی را شاهد بودیم و به هر طریق و روشی که فکر کنید تلاش کردند تا فقط نتیجه را بگیرند.

وی افزود: در دقیقه ۷ بازی، بازیکنان ما را درون محوطه جریمه از پشت درو کردند و توپ را هم به بیرون زدند، اما داور نه پنالتی گرفت و نه کرنر، او از خطا‌های بسیاری چشم‌پوشی کرد. از طرفی داور چهارم هم از دقیقه یک تا ۹۰ فقط مقابل نیمکت ما ایستاده بود و تکان نخورد که این مساله استرس زیادی به نیمکت نشینان ما وارد می‌کرد. شاید او فکر می‌کرد فقط یک نیمکت در استادیوم است. او در تمام طول بازی فقط به نیمکت‌نشینان ما اخطار و تذکر می‌داد و داد می‌زد.

نجف‌پور تصریح کرد: اتفاقاتی که رخ داد مدیریت شده بود هیچکس هم در این فوتبال پاسخگو نیست و کسی نیست که جلوی این کار سیستماتیک را بگیرد، چون خود این دوستان که قرار است به این فوتبال ناپاک و فساد در فوتبال رسیدگی کنند در این موضع نقش تأثیرگذار و اصلی دارند. خود آن‌ها ما را جریمه و محروم می‌کنند. در فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ، کمیته انضباطی، کمیته اخلاق و دیگر نهاد‌ها دادمان به جایی نمی‌رسد. کسی را هم نداریم که بیاید برایمان فریاد بزند و تظلم‌خواهی کند.

مدیرعامل باشگاه قشقایی با اشاره به حضور مسئولان استان لرستان در ورزشگاه گفت: به استان لرستان و مردم آن تبریک می‌گویم. مسئولین خوبی دارند. نماینده‌ها، اعضای شورای شهر، شهردار، استاندار و ... همه متحد هستند که یک تیم در عرض ۵ هفته از رتبه شانزدهم جدول به رتبه پنجم برسد. من به مسئولین لرستان تبریک می‌گویم. بالاخره آن‌ها به خاطر علاقه مردم و هواداران خیبر تلاش می‌کنند، اما ما فریادمان را در مورد ناپاکی به خدا می‌بریم. حرفمان را می‌زنیم و مهم نیست تا اطلاع ثانوی هم محروم شویم.

نجف‌پور در خصوص مسائل داوری این دیدار اظهار داشت: در دقیقه ۷ برای ما یک پنالتی نگرفتند. بعد از اینکه یک بر صفر عقب افتادیم موقعیت‌های خیلی خوبی داشتیم، اما در زدن ضربات بی‌دقت بودیم. روی بازیکن ما خطا شد، اما داور دستور به ادامه بازی داد و گل دوم را خوردیم. به این ترتیب روح و روان بچه‌های ما کاملاً به هم ریخت. در صحنه گل سوم خیبر، بازیکن حریف روی بازیکن ما سوار شد. دو دستش را روی شانه او گذاشت و به این ترتیب با ضربه سر گلزنی کرد. وقتی بازیکنان ما اعتراض کردند داور گفت او ابتدا پریده و بعد دست گذاشته، این خنده دار است. گفتیم قانون جدید داوری یاد گرفتیم!

وی تصریح کرد: بازیکن خیبر خرم‌آباد در محوطه جریمه خودشان مرتکب خطای هند شد و آبشار زد، اما داور گفت هر خطای هندی پنالتی نیست! بازی در این صحنه می‌توانست ۲-۲ شود، اما به هرحال دو پنالتی برای ما نگرفت. در نیمه دوم بی‌محابا حمله کردیم تا سه گل خورده را جبران کنیم، اما دو گل دیگر دریافت کردیم. در اواخر بازی هم می‌توانستیم دو سه گل بزنیم که یکی از گل‌ها جبران شد. ۹۰ دقیقه روح و روان بازیکنان ما را آزار دادند.

گفتنی است نکته عجیب حول خیبر، حضور علی کریمی، منتقد جدی ساختار فدراسیون فوتبال در دوران مهدی تاج و رقیب شهاب‌الدین عزیزی خادم در انتخابات فدراسیون فوتبال به عنوان مشاور مدیرعامل این باشگاه است. 

کریمی تا پیش از انتصاب به عنوان مشاور تیم نزدیک به فدراسیون فوتبال، با انتشار استوری‌های گسترده علیه فدراسیون فوتبال، عملکرد آنها را نقد می‌کرد، اما از وقتی در خیبر سمت گرفته، خبری از استوری‌های تند او نیست.

در خصوص خیبر، نماینده لرستان، زادگاه بهاروند و عزیزی‌خادم، گفته می‌شود مسائلی در پشت پرده همواره مطرح است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
آرمین
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
0
0
از اول تا پایان خبر همش افترا و تهمت و نشر اکاذیب بود! خیبر چرا دیروز به آرمان گهر باخت؟ چرا دیروز بهاروند لابی نکرد؟! باشگاه خیبر خصوصی هست و بهاروند سهمی در تیم نداره که بخواد تقلای الکی کنه! مازیار زارع غر غرو همه ی فوتبالی ها میشناسن، قشقایی هم خب از لحاظ فنی ۵تا خورده و فقط دنبال توجیه شکست سنگین خودش هست! خیبر متعلق به تمامی ملت لر ایران زمین هست و به طبع باعث حسادت خیلی ها شده
آرمین
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
0
0
دوستان عزیز پشت ضعف های خودتون قایم نشید و به جاش فکر اصلاح و تقویت خودتون باشید! این حرف های صدمن یه غاز و بی مدرک که میزنید بار حقوقی داره و باشگاه خیبر با تیم حقوقی قوی که داره میتونه همتون پشت میله های زندان بفرسته
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۶
0
0
اولا اگه مسائلی بود که الان باید لیگ برتر بود تو این چند سال دوما همین امسال مس کرمان نه امتیاز مفت بهش دادن چرا کسی راجب اون حرفی نمیزنه چرا نمیخاید قبول کنید که نباید همه لیگ از سه چهار استان باشه چرا پارسال همین فجر سپاسی چطور اومد لیگ برتر خیبر با این مدیریت و بازیکنان خوب باید صعود میکرد ولی همیشه لرستان مظلوم بوده و هست حتی تو فوتبال
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->